מארבלס פורטל השיש - שיש לריצוף, שיש ואבן טבעית לחיפוי

בידוד הגג נגד רטיבות ונגד עובש

איטום גגות או כפי שנקרא בעבר זיפות גגות, זו פרוצדורה שמטרתה היא להעניק בידוד מושלם לקירות ולתקרות הבית. בכדי שלא יחלחלו מים לקירות שיגרמו לרטיבות עובש וסדקים עלינו לדאוג לזיפות הגג או איטום הגג, איך שתבחרו לקרוא לפעולת הבידוד אשר מכינה את הגג שלנו לימי החורף.
גגות רעפים
איטום גגות רלוונטי לגגות שטוחים מבטון או מרוצפים ולא לגגות רעפים, גגות רעפים מלכתחילה בנויים בצורה כזו אשר מים אינם יכולים לחלחל לתוכם, גג רעפים תקין בנוי בשיפוע המאשר את ניקוז המים בצורה יעילה וטובה. כל עוד הגג תקין והרעפים אינם בלויים אין סיבה שמים יחדרו לקירות הבית.
לקריאה על שירותי הסרת עובש וייבוש רטיבות באתר של חברת שיקום נזקים

איטום גגות מרוצפים

היום אנו יכולים לראות דירות רבות להם גגות ומרפסות שמש, בשפה במקצועית, אלה נקראים גגות שטוחים, בין אם הם מרוצפים או שלא. בגג שטוח עלינו לוודא ולדאוג שהאיטום אפקטיבי, שקיים שיפוע מדויק ברצפה אשר מוביל את המים אל המרזבים. זה מצב תקים של גג אך לא פעם אנו יכולים לראות היקוות של מים שאינם מעוברים למרזבים, אלא חודרים את הלבנים ומחלחלים לתקרות ולקירות הבית.
איטום בדרך כלל מחזיק למספר רב של שנים, לכן אם עברנו לדירת גג עלינו לוודא קודם כל מתי נעשה איטום גג בפעם האחרונה, כמובן זה לא רלוונטי אם עברנו לבית חדש. ישנן שיטות רבות ומגוונת לאיטום גג הבית, אנו יכולים לאטום את הגג לבד (אם יש לנו את הידע הנדרש) או להזמין קבלן איטום. כמובן שתמיד עדיף להיעזר באיש מקצוע, איטום גג איכותי שיחזיק לנו לשנים רבות אינו עסק יקר מאוד. כמו שאנו משפצים מידי פעם את הבית עלינו גם לדאוג לגג שכן הוא חלק בלתי נפרד מהבית.

חברת איטום מקצועית

כאשר אנו רוצים להבטיח עבודה מקצועית באיטום הגג, עלינו לבחור במקצוענים, גם אם אנו חושבים שיהיה זול יותר לעשות זאת לבד או לבחור בקבלן הזול ביותר, פעמים רבות  מה שעולה בזול בסופו של דבר תמיד יקר יותר. זיפות גגות איכותי או איטום הגגות אינה נחשבת משימה קלה. בדרך זו אנו יכולים להבטיח לעצמנו שקט נפשי לכמה שנים טובות, קבלן איטום מקצועי ימנע מכם כאבי ראש מיותרים לעתיד במיוחד לימי החורף אשר  עוד מעט כאן.

שימוש בחומר מתאים לאיטום

היום כבר לא משתמשים בזפת, אלא אם כן הגג זופת קודם לכן וחייבים להשתמש באותו חומר איטום, זה הפתרון האולטימטיבי לזפת בשכבה על שכבה מאותו החומר. במבנים חדשים יותר או במבנים בהם הגג לא ניתן לתיקון משתמשים בחומרים חדשים יותר, החומר לאיטום גגות הפופולארי והמוכר ביותר הוא ביטומן,  והטכניקה השימושית ביותר לאיטום גגות זה יריעות הביטומן, הן מזכירות בתכונותיהן את הזפת אך ההבדל הוא עצום הן מבחינת העבודה והן מבחינת האיטום. היום אפשר למצוא עוד מגוון רחב של שיטות לאיטום גגות במחירים שונים ובעלי תכונות שונות, אך את העבודה הטובה ביותר ואת התוכנית המשתלמת תוכלו לקבל מקבלן הזיפות.