מארבלס פורטל השיש - שיש לריצוף, שיש ואבן טבעית לחיפוי

 

עיצוב פנים לבתים פרטיים

עיצוב בתים פרטיים על ידי מעצב פנים זהו פרויקט מאתגר ומורכב ובהחלט אפשר ליפול בו ולבצע טעויות. אם בכל זאת תעברו את הפרויקט בהצלחה, הרי שתקצרו את הפירות וותזכו אולי בדירת חלומות משלכם.

 

תהליך של עיצוב פנים לבתים פרטיים

מי שהתנסה בעבר בעיצוב בתים פרטיים ודירות , עבר שיפוץ של בית או של דירה או שעומד כעת  בפני פרויקט כזה וודאי מרגיש נרגש אך עם זאת גם מבולבל. כל כך הרבה משימות עומדות על הפרק, כל כך הרבה החלטות שצריך לקבל – קרמיקה, אינסטלציה, ריצוף, צבע, ריהוט, טקסטיל ועוד כמה וכמה תחומים המצריכים ידע ומקצועיות רבה.

אך תהליך עיצוב פנים לבתים פרטיים ממש לא חייב להיות מסובך, מורכב או מבלבל ובעצם אפשר ליהנות ממנו מאוד באם רק תשכילו להזמין שירות ממעצב פנים או אדריכל פנים מקצועי שתעבדו עמו בשיתוף פעולה.  בתור מומחה לעיצוב פנים דירות , מעצב פנים ייעץ לכם, ילווה אתכם בכל החלטה ויתכנן לכם תכנית עבודה  עבור עיצוב דירתכם.

עיצוב פנים לבתים פרטיים עם סטודיו מקצועי

ביתכם הוא מבצרכם ולכן כל פרט במלאכת העיצוב חשוב. האופציות העומדות בפניכם למימוש כל כך רבות, מה שמוסיף על האתגר העומד בפניכם ובפני מעצב הפנים שלכם. אך עם מעצב פנים מקצועי ומנוסה, כזה שתתחברו לסגנונו האישי ולאישיותו תהפכו את מלאכת העיצוב לחוויה מרגשת ומהנה.

 

עיצוב בתים פרטיים ודירות  הופך בידי אדריכל פנים ליצירת אומנות של ממש – שילוב של חומרי גמר שיש, אבן, מתכת, תכנון זויות אור וצל מתורגמים תחת פיקוחה לבית מרהיב ומזמין. העיצוב המושלם יירקם תוך כדי הסינרגיה שתיווצר במסגרת העבודה המשותפת בין האדריכל/ המעצב לבניכם.

גלריית פרוייקטים עיצוב פנים – ליחצו כאן

עיצוב פנים לבתים עם התאמה אישית לצרכי הלקוח

תהליך עיצוב פנים זהו המקום שלכם להביא את אישיותכם, את טעמכם ואת העדפותיכם למרכז הבמה. מעצב הפנים שלכם יכול לתרגם את כל רצונתיכם לכדי מציאות:  לכדי עיצוב חלל מזמין, נעים, פרקטי וכזה שמשקף את מי שאתם. שתפו את האדריכל בחזון שלכם לגבי עיצוב פנים לבתים פרטיים והוא ירקום לו עור וגידים של בטון וזכוכית. ניתן ללכת על מגמות עיצוביות עכשוויות או לשאוב ממסורת אדריכלית מהעבר הרחוק. הגלובוס הוא המוזה שלכם, מהסגנון האיטלקי לדירה יפנית מינימליסטית,  עד בתים ים תיכוניים – זה המקום והזמן לתת לדמיון להתפרע.

אז אם אתם בעיצומן של הכנות לקראת עיצוב פנים לבתים פרטיים, פנו עוד היום אלינו ונשמח להעניק לכם את שירותינו. במסגרת פגישת ההיכרות אוכל להבין מהם הצרכים של בני הבית, התקציב העומד לרשותכם לטובת עיצוב פנים לבתים פרטיים, כיצד אתם מדמיינים את בית חלומותיכם, ומבטיח לכם שנגשים לכם את החלום.